רשימת קיצורי מקלדת

מועצה מקומית קדימה צורן

פתיחת תפריט ניידים

פיקוח עירוני ובקשה לתו חניה

מענה טלפוני וקבלת קהל בנושא פיקוח וחנייה

מענה טלפוני יינתן בין השעות 8:00-16:00 בטלפון 09-7931430.
קבלת קהל: יום ג' בין השעות 16:00-18:00
יום ה' בין השעות 8:00-10:00
 
הרחבת שעות פעילות מוקד פיקוח חניה עירוני
 
יום א, ב, ג, ד, - קבלת קהל במשרדי המועצה ע"י עובד חב' מלאון תהיה בין השעות 15:00-18:00 וביום ה' בין השעות- 08:00-10:00
כמו"כ הוקם מוקד טלפוני ייעודי לרווחת תושבי קדימה הפועל בין השעות 08:00-16:00
 
מוקד שירות לתושב 09-8902-999 
 
החל מיום 3/9/2017 יופעלו שירותי פיקוח עירוני לרבות באמצעים אלקטרוניים באדום לבן ובמקומות אסורים. חניה בכחול לבן תותר בתשלום או עבור תושבים שהגישו בקשה לתו תושב (שאושרה) ללא תשלום. 
 
החל מיום 1/9 ניתן יהיה לשלם על החניה באמצעות החברות המאפשרות תשלומים בנייד ובאפליקציה.
 
תו תושב
על מנת לקבל תו תושב על התושב לצרף
1) רישיון רכב תקף
2) רישיון נהיגה תקף
3) תעודת זהות לרבות ספח רישום הכתובת
4) חוזה שכירות בתוקף אם המבקש הוא שוכר
5) אישור בעל רכב על שימוש בלעדי של המבקש ברכב( אם הרכב אינו רשום על שם המבקש)
לגבי רכב חברה או ליסינג יש להביא אישור חתום על דף לוגו של החברה עם חתימה של או קצין רכב או רו"ח או עו"ד או מנכ"ל במקרה של ליסיניג אז חוזה.
השירות ינתן ע"י נציג חברת מילאון 92 בע״מ זכיינית המועצה לנושא:
ימים של קבלת קהל – יום ג' 16:00-18:00
יום ה' 08:00-10:00
טלפון בשעות קבלת הקהל 09-7931430
דוא"ל לפניות pikuach@kadima-zoran.muni.il
(מרכז השירות לתושב לא רשאי לטפל בנושאי חניה או פניה לתובע העירוני ופניה תיעשה באמצעים אלה בלבד)
 
** בעצם הבקשה לתו חניה אני מאשר/ת שימוש ושמירת הפרטים במאגרי המועצה.
 
 

בקשה לביטול/ערעור עבור דוח חניה או כלבים - לחץ כאן

לצפיה ותשלום מקוון של דוחות – לחץ כאן 

להגשת ערעור/ בקשה לביטול דו"ח מינהלי בעניין כלבים - לחץ כאן

להגשת ערעור/ בקשה לביטול דו"ח חנייה - לחץ כאן

להגשת ערעור/ בקשה לביטול דו"ח איכות הסביבה - לחץ כאן

 
צו חתום המועצה המקומית עבירות קנס תיקון התשע"ח-2018 - לחץ כאן
 
קובץ התקנות – חיקוקי שלטון מקומי-917 - לחץ כאן